„Vítězství nádraží v soutěži pro mě znamená neskutečně mnoho a těší mě fakt, že se i mladý člověk může tímto nečekaným způsobem dočkat poděkování z nejvyšších míst. Jsem rád, že mě stále baví se co nejvzorněji starat o svěřený majetek a je to pozitivní pocit a velké poděkování za všechny činnosti, které si nádraží za dobu mého působení vyžádalo. Mnoho věcí jsem vykonával sám na úkor odpočinku a spánku, protože moje zaměstnání strojvedoucího příliš volného času nenabízí. Ovšem samozřejmostí byla i častá pomoc od kamarádů, sousedů a známých z okolí, zač jim moc děkuji. Nádraží bylo před deseti lety zchátralé a jeho nejbližší okolí velmi zpustošené, teď žije a slaví titul,“ vyjádřil se Miloš Stloukal. „Všem hlasujícím děkuji za zaslané hlasy a pevně věřím, že každý cestující, který nádraží navštíví, uvidí v porovnání s jeho předchozí návštěvou vždy něco nového a pěkného a bude odjíždět pozitivně naladěn,“ doplnil Miloš Stloukal.

Malé upravené nádražíčko jen pár kroků od okolní zachovalé přírody leží u železniční trati 251 Žďár nad Sázavou - Nové Město na Moravě - Tišnov, přičemž tudy po trati, které se říká Tišnovka, první vlak projel 18. června 1905.

Letos veřejnost navrhla na titul Nejkrásnější nádraží ČR celkem 67 stanic. Do finále postoupily Božejovice, Čeladná, Čelákovice, Frýdlant nad Ostravicí, Harrachov, Kouty nad Desnou, Kynšperk nad Ohří, Rozsochy, Slezské Rudoltice a Železná Ruda-Alžbětín. Vítěze z nich opět volila veřejnost. Celkem bylo přijato 11 457 platných hlasů, 10 195 na webu a 1262 z hlasovacích archů.

Vítězné nádraží v Rozsochách, které bylo zároveň jediným finalistou z Kraje Vysočina, získalo 2578 hlasů. Stříbrné Čelákovice obdržely 1882 hlasů a bronzové Slezské Rudoltice 1758 hlasů. „Nádražní budovy jsou pro cestující mířící na vlak vždy jejich prvním kontaktem s železnicí. A stejně jako v jiných případech hraje při tomto setkání důležitou roli první dojem. Jsme si toho dobře vědomi a vedle rekonstrukcí tratí a stanic se zaměřujeme také na zlepšování stavu výpravních budov. Často jim navíc navracíme historickou podobu, o kterou přišly při předchozích úpravách. Velký počet návrhů na nejkrásnější nádraží svědčí o tom, že jsme se vydali správnou cestou a občané řady měst jsou na svá nádraží hrdí,“ vyjádřil se generální ředitel Správy železniční dopravní cesty Jiří Svoboda.