Kvůli složitosti schvalování jednotlivých propagačních materiálů není část Picassových děl ve vydaném katalogu barevně. Podobu propagačních materiálů musela schválit specializovaná kancelář ve Francii, která vlastní autorská práva.

„Některá díla v katalogu jsme proto museli otisknout černobíle,“ řekla náměstkyně primátora Irena Wagnerová. Většina originálních kreseb, leptů, grafik a plakátů je ale v katalogu uvedena správně. „Katalog bude mít velice slušnou hodnotu,“ doplnila Wagnerová.

Kromě katalogu si návěvníci výstavy mohou koupit i celou řadu dalších propagačních materiálů. Připraveny jsou pro ně v pokladně Domu Gustava Mahlera trička, tašky, tužky, magnety a další propagační materiály.

Pohlednice, plakáty, bloky a další tiskoviny vyšly na 131 tisíc korun. Pořízení propagační předmětů k výstavě, jako jsou tašky, tužky, magnety a další pak stálo 58 tisíc korun.