Třiadvacetiletá vládkyně ledových oválů nyní natáčí televizní spot, objeví se i na internetových stránkách, v tisku a různých propagačních materiálech. ČTK to dnes oznámila agentura Publicis Prague.

„Actimel piji už několik let především v období mezi létem a zimou, kdy jsou největší teplotní rozdíly při přechodu z venkovního prostředí do haly,“ vysvětlila důvody navázání spolupráce s potravinářským koncernem Danone držitelka dvou zlatých a jedné bronzové medaile z letošních olympijských her ve Vancouveru Sáblíková.

„Tyto přechody a k tomu náročné tréninky se pak můžou projevit na mém zdravotním stavu. Každá rýma, nachlazení, chřipka mi znemožňují kvalitně trénovat a podávat dobré výkony,“ konstatovala.

„Natáčení reklamy mě moc bavilo, byla to příjemná změna, přesto raději zůstanu u sportu,“ prohlásila Sáblíková. Povznesla se i přes to, že se jí při premiéře před kamerou nevyhnuly ani drobné nepříjemnosti – pád na ledě a propíchnuté kolo.

Sáblíková se sice v reklamě na televizních obrazovkách počátkem srpna objeví poprvé, jisté zkušenosti s reklamou ale mladá sportovkyně už má. Zúčastnila se například reklamního projektu Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP).

Kolik peněz Sáblíková účinkováním v reklamě získá, agentura neprozradila. Podle odhadů odborníků po úspěchu ve Vancouveru činila „marketingová hodnota“ Sáblíkové asi 15 milionů korun ročně. Navíc rychlobruslařka získala za dvě vítězství a jedno třetí místo na olympijských hrách od olympijského výboru 3,4 milionu korun.

Sáblíková je rovněž úspěšnou cyklistkou – letos zvítězila na mistrovství České republiky v silniční cyklistice v individuální časovce i ve stejném závodě dvojic.