V jihlavském Boschi se totiž ve čtvrtek natáčel další díl unikátního projektu, nazvaného Mapa úspěchu. Krátké dokumenty, které představují nejúspěšnější firmy v Česku, běží už od podzimu na České televizi.

„Pane řediteli, nejprve se vás zeptám, co vám v poslední době ve firmě udělalo radost," pokládá otázku v hale jedné z budov v jihlavském Boschi režisér Charvát. Na tuto otázku obchodní ředitel hbitě odpovídá: „Největší radost mi v posledních letech udělala cena, kterou jsme získali v roce 2011. Získali jsme národní cenu kvality. Kvalita našich výrobků byla oceněna na té nejvyšší úrovni," sdělil s hrdostí v hlase Butz.

Jde o první obrazy s ředitelem firmy Bosch Diesel. Až dosud režisér se svým skromným týmem natáčel jednotlivé obrazy v dílnách. „Začínali jsme v devět hodin ráno a zhruba tři hodiny se natáčely obrazy na pokrytí reportáže," řekl režisér Charvát s tím, že šlo například o snímky nejrůznějších výrobků, které se ve firmě Bosch Diesel vyrábí.

Natáčení s ředitelem Butzem je pro tým tím posledním, co mají v nabitém scénáři napsáno. „Scénář připravujeme na základě podkladů, kdy se naše scenáristka vydá do firmy a připraví rešerše. Na základě toho připravíme scénář a vyjíždíme natáčet," dodal Charvát, který už například před měsícem natáčel v humpoleckém pivovaru Bernard.

Hermann Butz během natáčení vystřídá několik míst, na kterých odpovídá na předem připravené otázky.

Kdo si tento díl nenechá ujít v televizi, dozví se, jak si firma Bosch Diesel poradila s krizí anebo i to, jak před 21 lety v Jihlavě vznikala.