Během prvního čtvrtletí prodal na domácím trhu o osm procent více svých značek než za stejné období loňského roku.

Tím navázal na dobré obchodní výsledky z roku 2009 a také z roku 2010, kdy se tuzemský prodej jihlavských piv zvýšil celkem více než dvakrát. Přitom za loňský rok o dvaadvacet procent.

Jedenáctka vítězí

„Nejoblíbenější je i nadále jedenáctka Ježek, hodně pivařů si ale nachází cestu také k nefiltrovanému ježkovi, kterého vyrábíme stejně jako klasického ježka, ale v závěru jej nefiltrujeme, a tak si uchová mnoho pivovarských kvasnic a řadu vitamínů,“ popsal pivo obchodní ředitel jihlavského pivovaru Miloš Vostrý. Zároveň dodal, že nadprůměrně vzrostly prodeje desítky Šenkovní, druhé nejoblíbenější jihlavské značky, a hlavně odbyt speciálních piv Telčský Zachariáš a Jihlavský Grand. „Nárůsty prodejů našich speciálů se pohybují v řádech stonásobků, což je pro mě důkazem, že spotřebitelé vedle klasiky, to je výčepních piv a ležáků, zkoušejí stále více i tento typ piv,“ dodal Vostrý.

K příležitosti oslav svátků jara jihlavský pivovar nedávno stočil také zelné a výčepní červené pivo, ze kterých budou hospodští kolem Velikonoc čepovat dvoubarevný Velikonoční Krasličák.