Už proto chtěl uspět. Dlouho to však vypadalo, že skončí bez bodu, pak však dostal dárek od polského pilota Roberta Kubici. Průběžně čtvrtý muž závodu havaroval v poslední rychlostní zkoušce. Přesto jeho hodnocení nakonec neslo stopy smutku a také zmaru.

„Na rozdíl od soboty, kdy jsme jeli na našem limitu, jsme závod pouze kontrolovali a udržovali naši pozici. Posun na body v poslední chvíli je pro mne i celý tým alespoň malá satisfakce za celý víkend, kdy jsme měli dobře nastavený vůz, dobře zvolené pneumatiky, jeli bez chyb na našem reálném maximu, ale stále se to neodráželo ve výsledných časech," posteskl si Prokop a dodal: „Skutečně, na rozdíl od dvou předchozích účastí s WRCčkem tady v Alsasku jsme si parádně zasportovali bez zjevných a objektivních potíží, ale recept na tuto soutěž jsme zatím bohužel nenašli."

Jeho Fiesta prý v extrémně rychlém závodě na Suchých tratích výkonnostně nestačila. „Připomínalo to až okruhové závody, kdy se jede totální nasazení bez špetky prostoru pro rezervu v gripu pneumatik a podobně," pokračuje Prokop.

Podle jeho vyjádření se kleště mezi špičkou továrních týmů a „soukromníků" stále více rozevírají.

„Po dvou soutěžních dnech bylo jasné, že stíhat tovární týmy je nad moje aktuální síly a schopnosti. Přesto, že Francie nepatří mezi mé oblíbené soutěže, cítil jsem se tu letos v autě velmi dobře a sebejistě, nejsem si vědom velkých chyb," našel aspoň drobná pozitiva.

Do konce sezony scházejí už jen dva závody, a to ve Španělsku a Walesu. „Chceme se na ně dobře připravit, oba patří mezi mé oblíbené," uzavírá Prokop.