Do Maroka tak jela se smíšenými pocity, i tentokrát však doplatila na smůlu. V době, kdy byla ve své třídě na pódiových místech, jejich Ford Phoenix se ocitl v plamenech. Češi dostali třicetihodinovou penalizaci, nicméně touha dokončit závod byla enormní.

„Dosažení cílové pásky bylo pro mě velmi emocionální, byl jsem opravdu dojatý. Na závěr jsme startovali v pořadí podle celkového času a náš třicetihodinový trest, který jsme obdrželi po požáru, znamenal, že jsme začali docela vzadu. Řízení, které jsme minulou noc změnili, bylo perfektní, celé auto tentokrát fungovalo velmi dobře, neměli jsme žádné zvláštní problémy ani dobrodružství,“ uvedl Tomáš Ouředníček.

V poslední etapě skončili Tomáš a David na 10. místě i přesto, že startovali ze zadních míst. V celkovém hodnocení se vyšplhali až na 26. místo, zatímco v kategorii 4x4 obsadili 12. místo a v kategorii T1.1 jsou dokonce na devátém místě.

„Byl to extrémně tvrdý závod, po všech našich problémech bylo někdy těžké najít motivaci jít dál, ale nakonec jsme tady v cíli, a to je pro nás velmi důležitý moment. Jsem velmi šťastný a pyšný na svůj tým, David odváděl skvělou práci nejen jako navigátor, ale i na voze po skončení etap, a naši mechanici Kuba Mikulok a Jirka Sivek vyvinuli neuvěřitelné úsilí, aby byl náš phoenix „fit“ na start další etapy každý den. Zdálo se, že vše je proti nám, ale podařilo se nám dojet. Přibližně před týdnem bylo naším cílem jen odstartovat v závodě, takže mise je dokončena na více než sto procent,“ řekl Ouředníček na cílové čáře.

„Jsme velmi rádi, že jsme po velké havárii v loňském roce opět v cíli Morocco Desert Challenge. Naše nové auto bylo připraveno na poslední chvíli, prakticky jsme ho testovali v tomto závodě, ale nyní vidíme, na čem bychom měli v příštích týdnech pracovat. Chtěli bychom poděkovat našim sponzorům za jejich trvalou podporu a také našim rodinám, přátelům a fanouškům za laskavé a motivující zprávy – opravdu jsme za ně moc rádi,“ dodal jeho třebíčský navigátor David Křípal.