Kameny z kolejiště létaly od utrženého nákolku až na nástupiště.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Vykolejený vagon u Golčova Jeníkova.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Speciální jeřáb s nosností 240 tun, kterým nakládali vagon na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Pracovníci brněnské nehodové čety prohlížejí rozsah poškození.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Pracovníci brněnské nehodové čety prohlížejí rozsah poškození.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Pracovníci brněnské nehodové čety prohlížejí rozsah poškození.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Speciální jeřáb s nosností 240 tun, kterým nakládali vagon na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Velitel nehodové čety se radí s kolegy o odstranění závady.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Vykolejený vlak u Golčova Jeníkova.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Pracovníci brněnské nehodové čety prohlížejí rozsah poškození.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Příprava vagonu na přeložení na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Příprava vagonu na přeložení na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Jeřábník.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Speciální jeřáb s nosností 240 tun, kterým nakládali vagon na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Speciální jeřáb s nosností 240 tun, kterým nakládali vagon na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Speciální jeřáb s nosností 240 tun, kterým nakládali vagon na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Speciální jeřáb s nosností 240 tun, kterým nakládali vagon na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Speciální jeřáb s nosností 240 tun, kterým nakládali vagon na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Speciální jeřáb s nosností 240 tun, kterým nakládali vagon na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Velitel brněnské nehodové čety Jiří Böhm.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Příčina nehody: utržený nákolek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Na místě sestrojili pracovníci nehodové čety náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Nakládání vagonu na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Příčina nehody: utržený nákolek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Příčina nehody: utržený nákolek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Pracovník nehodové čety odvařuje nákolek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Příčina nehody: utržený nákolek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Příčina nehody: utržený nákolek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Nakládání vagonu na náhradní podvozek.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Utržený nákolek poškodil i betonové panely ve stanici Golčův Jeníkov-město.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek
Vykolejený vlak se prohnal stanicí Golčův Jeníkov-město a zastavil se až půl kilometru za ní.
Zdroj: DENÍK/Roman Martínek