Galerie: Test Renaultu Austral

Renault Austral bude příjemným společníkem na všech výletech Auto působí elegantně i sportovně zároveň Svítilny dominují také na zadní části Gril vpředu je obrovský Auto má zvýšený podvozek Výfuková koncovka je ve skutečnosti až pod nárazníkemn Interiér již poznají vlastníci elektrického Mégane Palubní deska je moderní a kvalitní Sedačky mají dlouhá opěradla Vzadu je prostor i pro dospělé V případě potřeby lze kufr zvětšit posunutím sedadel I v základním uspořádání je však poměrně velký Sedadla ve druhé řadě jsou rozdělena 60:40 Pod podlahu kufru se vejde dojezdové kolo Za příplatek je k mání elektrické ovládání víka Zadní opěradla se dají sklopit páčkou Při posunutí pak vznikne mezi podlahou a sedačkami mezera Displej má solidní reakce i rozlišení Klimatizace se přesto ovládá fyzickými tlačítky Na volantu je i volič jízdních režimů I v základní verzi je místo "budíků" displej Důležité ovladače jsou i vlevo od volantu Řazení by mohlo být přesnější Drobnosti je kam odložit i vzadu také do síťky na opěradle Vpředu je kapsa opravdu velká Líbí se mi možnost nastavovat výškově pásy Naopak opěradlo lze jen v krocích pomocí páčky Dobré umístění vypínače start&stop systému Další odkládací prostory jsou na centrální konzoli I drobné detaily v základní verzi vypadají pěkně Je tu i možnost indukčního dobíjení Parkovací kamera by měla mít lepší rozlišení Linka v masce chladiče vypadá zajímavě i světla jsou hodně netradiční což platí také o těch zadních Plastové lemy jsou z lesklého plastu stejně jako na spodní části karosérie Nechybí ani solidní dávka chromu Devatenáctipalcová kola jsou také příplatková Motor je příjemně tichý Kapotu udržují ve vzpřímené poloze plynové vzpěry