Oba vozy jsme prověřili na stejné trase severozápadně od hlavního města
Zdroj: Radek Pecák
Enyaq je určitě auto vhodné na rodinné výlety
Zdroj: Radek Pecák
Ale o Hyundai Nexo to platí stejně
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie působí moderněji u Škody
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Koncepce interiéru Enyaqu je minimalistická
Zdroj: Radek Pecák
U Nexa je naopak vše důsledně tradiční
Zdroj: Radek Pecák
Prostor na zadních sedačkách je v Enyaqu výborný
Zdroj: Radek Pecák
A špatný rozhodně není ani v Nexu
Zdroj: Radek Pecák
Kufr Enyaqu je větší
Zdroj: Radek Pecák
Ale také ten v Nexu není malý
Zdroj: Radek Pecák
V zásadě jediná tlačítka v Enyaqu
Zdroj: Radek Pecák
a obrovské množství těchto ovládacích prvků ve voze Hyundai
Zdroj: Radek Pecák
Motorový prostor v Enyaqu zabírá například klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
V Hyundai tam je vodíkový palivový článek
Zdroj: Radek Pecák
Ten potřebuje ke své činnosti kromě kyslíku ze vzduchu také dotankovaný stlačený vodík
Zdroj: Radek Pecák
Pistole pro čerpání je podobná jako u stojanu s klasickými palivy
Zdroj: Radek Pecák
Cenovka vypadá hrozivě, ale zase tankujete jen pár kilo
Zdroj: Radek Pecák
Odpadním produktem je voda, která se vypouští kohoutkem uprostřed vozu
Zdroj: Radek Pecák
Zde je tlačítko pro vypuštění
Zdroj: Radek Pecák
Je to čistá a v zásadě pitná voda
Zdroj: Radek Pecák