
S Volkswagenem ID. Buzz jsme zatím najezdili první dvě stovky kilometrů
Zdroj: Volkswagen
Auto jsme zkoušeli v městském i příměstském provozu
Zdroj: Volkswagen
Kopce ale v Dánsku nenajdete
Zdroj: Volkswagen
Dvoubarevné provedení bude mít vrchní část vždy bílou
Zdroj: Volkswagen
Spotřeba se pohybovala na hranici 20 kWh/100 km
Zdroj: Volkswagen
Zajímavý výraz vozu dodávají i hlavní světla
Zdroj: Volkswagen
Ozvláštňující detaily na posledním sloupku karosérie
Zdroj: Volkswagen
Odvalující se kola vydávají ve vyšších rychlostech citelný hluk
Zdroj: Volkswagen
Kabina působí zajímavě a útulně
Zdroj: Volkswagen
Centrální displej má úhlopříčku deset či dvanáct palců
Zdroj: Volkswagen
Sedačky mají atest od ortopedů
Zdroj: Volkswagen
Dozadu je výborný přístup
Zdroj: Volkswagen
Kufr pojme vše potřebné
Zdroj: Volkswagen
Zadní sedačky lze posouvat a opěradla sklápět v poměru 60:40
Zdroj: Volkswagen
S pomocí přídavné plošinky lze vytvořit lůžko
Zdroj: Volkswagen
Užitková verze uveze 3,9 m3 nákladu
Zdroj: Volkswagen
Materiály v kabině nejsou pak tak zdobné
Zdroj: Volkswagen
Prostor je velký, hmotnost nákladu ale může být jen do 650 kilogramů
Zdroj: Volkswagen
Logo na přídi je opravdu velké
Zdroj: Volkswagen
Nárazník je zajímavě perforován
Zdroj: Volkswagen
Digitální přístrojový štít je převzatý z ostatních modelů VW ID
Zdroj: Volkswagen
Nová je páčka pro ovládání převodovky
Zdroj: Volkswagen
Centrální displej slouží i pro nastavování klimatizace
Zdroj: Volkswagen
Část čelní masky jde odklopit
Zdroj: Volkswagen
Dobíjecí konektor je na zádi
Zdroj: Volkswagen
Výklopné držáky na nápoje v palubní desce
Zdroj: Volkswagen
Sedačky se nastavovaly elektricky
Zdroj: Volkswagen
Osobní i užitková verze pěkně pospolu
Zdroj: Volkswagen