
Se Škodou Slavia jsme ujeli v Indii dvě stovky kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
První desítky kilometrů jsem absolvoval za volantem Kushaqu
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je na evropské úrovni
Zdroj: Radek Pecák
Byl jsem rád za verzi s měničovým automatem
Zdroj: Radek Pecák
Provoz je tu totiž skutečně hustý
Zdroj: Radek Pecák
Pozor je třeba dát na krávy
Zdroj: Radek Pecák
Někdy zaberou celý jízdní pruh
Zdroj: Radek Pecák
Také opice komplikují cestu
Zdroj: Radek Pecák
Značek je málo, pokud jsou, tak třeba zase nad srázem chybí svodidla
Zdroj: Radek Pecák
Žádná zásadní pravidla tu neplatí, přednost má silnější a odvážnější
Zdroj: Radek Pecák
I v takovýchto situacích se předjíždí, ovšem s klaksonem
Zdroj: Radek Pecák
Občas se povrch silnice dost zásadně změní
Zdroj: Radek Pecák
Přítomnost bůžka na palubní desce je tedy žádoucí
Zdroj: Radek Pecák
Rychlostní limity jsou jen orientační
Zdroj: Radek Pecák
Silničáři oranžové vesty nepoužívají
Zdroj: Radek Pecák
Náklad se vozí na čemkoli s koly
Zdroj: Radek Pecák
Nebo na hlavě
Zdroj: Radek Pecák
Nákladní auta se hodně zdobí
Zdroj: Radek Pecák
Skútr uveze občas i celou rodinu
Zdroj: Radek Pecák
nebo zboží do prodejního stánku
Zdroj: Radek Pecák
Jízdní vlastnosti Slavie jsou vynikající
Zdroj: Radek Pecák
Béžový interiér mají Indové rádi
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou odvětrávané
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je dost místa i pro dlouhány
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je v dané třídě rekordní
Zdroj: Radek Pecák
Ovšem na detaily se tolik nehledí
Zdroj: Radek Pecák
Třeba ani víko nemusí být celé čalouněné
Zdroj: Radek Pecák
Náhradní kolo se rozhodně hodí
Zdroj: Radek Pecák
Benzin má běžně jen 91 oktanů
Zdroj: Radek Pecák
Také třeba sání musí být kvůli průjezdu hlubokou vodou upravené
Zdroj: Radek Pecák
Kushaq se již nabízí také ve verzi Monte Carlo
Zdroj: Radek Pecák
Dominantní na trhu je Suzuki-Maruti
Zdroj: Radek Pecák
Hlavním konkurentem pro Škodu Kushaq je Hyundai Creta
Zdroj: Radek Pecák
Také Tata nabízí řadu poměrně pohledných vozů SUV
Zdroj: Radek Pecák
Prvním indickým vozem byl Hindustan. Dodnes mnohé jezdí
Zdroj: Radek Pecák
Škoda má v Indii již stovky kontaktních a prodejních míst
Zdroj: Radek Pecák