Galerie: První svezení se Škodami Kushaq a Slavia v Indii

Se Škodou Slavia jsme ujeli v Indii dvě stovky kilometrů Testovací jízdy jsme absolvovali v severní části Indie, pod pohořím Himaláje První desítky kilometrů jsem absolvoval za volantem Kushaqu Interiér je na evropské úrovni Byl jsem rád za verzi s měničovým automatem Provoz je tu totiž skutečně hustý Pozor je třeba dát na krávy Někdy zaberou celý jízdní pruh Také opice komplikují cestu Značek je málo, pokud jsou, tak třeba zase nad srázem chybí svodidla Žádná zásadní pravidla tu neplatí, přednost má silnější a odvážnější I v takovýchto situacích se předjíždí, ovšem s klaksonem Občas se povrch silnice dost zásadně změní Přítomnost bůžka na palubní desce je tedy žádoucí Rychlostní limity jsou jen orientační Silničáři oranžové vesty nepoužívají Náklad se vozí na čemkoli s koly Nebo na hlavě Nákladní auta se hodně zdobí Skútr uveze občas i celou rodinu nebo zboží do prodejního stánku Jízdní vlastnosti Slavie jsou vynikající Béžový interiér mají Indové rádi Sedačky jsou odvětrávané Vzadu je dost místa i pro dlouhány Kufr je v dané třídě rekordní Ovšem na detaily se tolik nehledí Třeba ani víko nemusí být celé čalouněné Náhradní kolo se rozhodně hodí Benzin má běžně jen 91 oktanů Také třeba sání musí být kvůli průjezdu hlubokou vodou upravené Kushaq se již nabízí také ve verzi Monte Carlo Dominantní na trhu je Suzuki-Maruti Hlavním konkurentem pro Škodu Kushaq je Hyundai Creta Také Tata nabízí řadu poměrně pohledných vozů SUV Prvním indickým vozem byl Hindustan. Dodnes mnohé jezdí Škoda má v Indii již stovky kontaktních a prodejních míst