K historickému snímku je vždy přiřazena nová, aktuální fotografie stejného místa.
Zdroj: Milan Šustr
Zdroj: Milan Šustr
Družstevní drůbežárna, zápis z obecní kroniky: "V roce 1957 byla dána do provozu odchovna kuřat, kde se odchovává 2000 kusů. Kuřata jsou zde odchovávána i pro okolní družstva. Celkem zde stály tři takovéto stavby. Poté, co byla drůbežárna zrušena, byly ty
Zdroj: Milan Šustr
Nová dvoukolejná trať Havlíčkův Brod - Brno byla, podle zápisu v obecní kronice, budována od roku 1938 až do roku 1953, přičemž po dobu druhé světové války byly práce přerušeny. Na trati v sázavském úseku pracovalo asi 150 dělníků. Jedna kolej trati byla
Zdroj: Milan Šustr
Družstevní drůbežárna, zápis z obecní kroniky: "V roce 1957 byla dána do provozu odchovna kuřat, kde se odchovává 2000 kusů. Kuřata jsou zde odchovávána i pro okolní družstva. Celkem zde stály tři takovéto stavby. Poté, co byla drůbežárna zrušena, byly ty
Zdroj: Milan Šustr
Křižovatka u Kohoutkových před zahájením stavby nové silnice Sázava - Nové Dvory. Vpravo dům čp. 84, který zde stojí dodnes. Vpravo silnice směřovala k Velké Losenici a z ní vedla odbočka podél domu čp. 94 k řece, kde byl most přes řeku na Závodu. Fotka b
Zdroj: Milan Šustr
Křižovatka u Kohoutkových před zahájením stavby nové silnice Sázava - Nové Dvory. Vpravo dům čp. 84, který zde stojí dodnes. Vpravo silnice směřovala k Velké Losenici a z ní vedla odbočka podél domu čp. 94 k řece, kde byl most přes řeku na Závodu. Fotka b
Zdroj: Milan Šustr
Budova původně katolické školy, čp. 80, postavená v letech 1894 a 1895, od roku 1910 škola státní. Celkový náklad činil 6 524,39 zlatých. Obec dostala na školu zemskou subvenci ve výši 1000 zlatých. Zbytek byl získán prodejem staré školy (čp. 61) a daňový
Zdroj: Milan Šustr
K historickému snímku je vždy přiřazena nová, aktuální fotografie stejného místa.
Zdroj: Milan Šustr
Nádražní budova na sázavském nádraží. Ve velkolosenické farní kronice se píše, že Velká Losenice žádala, aby zastávka v Sázavě nesla jméno "Sázava-Velká Losenice". Dnes je kompletně přestavěna a nová stavba slouží jako administrativní budova.
Zdroj: Milan Šustr
Budova původně katolické školy, čp. 80, postavená v letech 1894 a 1895, od roku 1910 škola státní. Celkový náklad činil 6 524,39 zlatých. Obec dostala na školu zemskou subvenci ve výši 1000 zlatých. Zbytek byl získán prodejem staré školy (čp. 61) a daňový
Zdroj: Milan Šustr
Pohled na část Dolní Sázavy ještě před zahájením stavby kulturního domu, tedy před rokem 1970. Na novém snímku je především vidět kulturní dům, který byl stavěnv letech 1970-1980, a úplně vpravo část bytového domu čp. 158.
Zdroj: Milan Šustr
Nádražní budova na sázavském nádraží. Ve velkolosenické farní kronice se píše, že Velká Losenice žádala, aby zastávka v Sázavě nesla jméno "Sázava-Velká Losenice". Dnes je kompletně přestavěna a nová stavba slouží jako administrativní budova.
Zdroj: Milan Šustr
Stavba nové silnice Sázava - Nové Dvory v letech 1962 - 1964. Vlevo násep budoucí silnice, uprostřed stavba nového koryta řeky, vpravo již hotová opěrná zeď u místní komunikace a vpravo nahoře dům čp. 75. Při stavbě silnice byl odstraněn klenutý kamenný m
Zdroj: Milan Šustr
K historickému snímku je vždy přiřazena nová, aktuální fotografie stejného místa.
Zdroj: Milan Šustr
K historickému snímku je vždy přiřazena nová, aktuální fotografie stejného místa.
Zdroj: Milan Šustr
Stavba nové silnice Sázava - Nové Dvory v letech 1962 - 1964. Vlevo násep budoucí silnice, uprostřed stavba nového koryta řeky, vpravo již hotová opěrná zeď u místní komunikace a vpravo nahoře dům čp. 75. Při stavbě silnice byl odstraněn klenutý kamenný m
Zdroj: Milan Šustr
K historickému snímku je v knize vždy přiřazena nová, aktuální fotografie stejného místa.
Zdroj: Milan Šustr