Deník region
8/10 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Jawa 550 se nejčastěji lakovala barvou červená třešeň
Popis

Jawa 550 se nejčastěji lakovala barvou červená třešeň

Zdroj: Radek Pecák

Jawa 550 se začala vyrábět v roce 1955
Popis

Jawa 550 se začala vyrábět v roce 1955

Zdroj: Jawa

Některým uživatelům dodnes slouží v původním stavu
Popis

Některým uživatelům dodnes slouží v původním stavu

Zdroj: Radek Luksza

Jiné kusy se již dočkaly pečlivé renovace
Popis

Jiné kusy se již dočkaly pečlivé renovace

Zdroj: Radek Pecák

a je dokonce i dřevěná socha tohoto stroje
Popis

a je dokonce i dřevěná socha tohoto stroje

Zdroj: Pavel Podešva

Produkce skončila v roce 1958
Popis

Produkce skončila v roce 1958

Zdroj: Jawa

Nástupcem byla Jawa 555
Popis

Nástupcem byla Jawa 555

Zdroj: Jawa

Pak přišly řady 05, 20 a 21
Popis

Pak přišly řady 05, 20 a 21

Zdroj: Radek Pecák

a ještě Mustang (řada 23)
Popis

a ještě Mustang (řada 23)

Zdroj: Radek Pecák

Doporučujeme vám
Alois Bradáč dokázal v dvaaosmdesáti letech vyběhnout po schodech na Zelenou horu
Přehrát video

Vyběhnout po osmdesátce schody na Zelenou horu? Pro Aloise Bradáče žádný problém

V sobotním utkání 8. kola moravskoslezské divize D si fotbalisté Nového Města na Moravě (na snímku) otevřeli proti Tasovicím doslova střelnici.

VIDEO: Podívejte se, jak fotbalisté Nového Města na Moravě deklasovali Tasovice

Jan Ganzwohl se svou aerovkou ve šmoulí barvě

Šmoulí auto a vášeň pro veterány mám po tátovi, říká sběratel ze Žďárska

V sobotním utkání 8. kola moravskoslezské divize D si fotbalisté Nového Města na Moravě (v zelených dresech) otevřeli proti Tasovicím (v bílém) doslova střelnici.

VIDĚLI JSME: Fotbalisté Nového Města vyprovodili Tasovice tenisovým výsledkem

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Jawa 550 se nejčastěji lakovala barvou červená třešeň
Jawa 550 se začala vyrábět v roce 1955
Některým uživatelům dodnes slouží v původním stavu
Jiné kusy se již dočkaly pečlivé renovace
a je dokonce i dřevěná socha tohoto stroje
Produkce skončila v roce 1958
Nástupcem byla Jawa 555
Pak přišly řady 05, 20 a 21
a ještě Mustang (řada 23)