Dojmy z netradičně pojaté výuky nejlépe vystihují reakce zúčastněných dětí: ,,Dozvěděl jsem se, že Jirka chová činčily a Lída tancuje a leze na stromy. Byla jsem překvapená, že Ela ráda skáče na míči a Niky háčkuje s babičkou neuvěřitelná zvířátka. Nevěděla jsem, že Filip tak dobře skládá z lega, Šárka miluje potápění a Kryštofovi chybí kamarádi asi tak jako mně. Nejvíc se mi líbila ukázka hry na kytaru a mně zase jak Luky hrál na bicí a doprovázela ho píseň Michaela Jacksona.“

A jak se děti cítily při samotné prezentaci? ,,Když jsem prezentoval svoje záliby, byl jsem nervózní, ale zároveň jsem se těšil, až spolužákům povím, jak trávím svůj volný čas…. Rád jsem se pochlubil mým spolužákům a paní učitelce o mé zálibě. Netradiční výuku bych určitě doporučil i ostatním třídám… Je zajímavé dozvědět se, co dělají spolužáci ve svém volném čase, když nejsme společně ve škole… Mně se netradiční hodina moc líbila a takových hodin bych chtěl víc… Za mě to bylo super a dávám palec nahoru.. ..“

A jak byla spokojená paní učitelka? ,,Děti mě uvedly do úplně jiného světa než je ten, který se odehrává ve škole, a bylo moc fajn s nimi alespoň na pár hodin jejich svět sdílet.“

Žáci třídy 4.C ZŠ Palachova, Žďár nad Sázavou