Jak hodnotíte průběh celé stavby?
Byla realizována podle plánu. Bohužel nebyl dodržen termín, a to z mnoha důvodů.

Které byly ty hlavní?
Tím prvním bylo nepříznivé počasí. Druhým nedostatky v projektové dokumentaci. Chtěli jsme na stavbu získat peníze z evropských fondů a tlačil nás čas. Dokumentace byla vypracována narychlo. Přestože jsme s ní uspěli, musely se v ní provést změny. To zabralo nějaký čas. Byla to ale dobrá cesta. Kdybychom se jí nevydali, nepadala by sice na naši hlavu kritika, ale současně by na Vysočině nebylo 120 milionů ze strukturálních fondů a dnes již nová silnice.

Jak bude pokračovat rekonstrukce silnice z Jihlavy do Třebíče nyní?
Další plánovanou etapou je silnice z obce Příseka do Brtnice na Jihlavsku.

Bude ji provádět opět firma D.I.S.?
To nemohu potvrdit. Vyhlásíme nové výběrové řízení.

Jsou již teď nějaké komplikace?
V rámci celé silnice Jihlava – Třebíč ano. Jednání s Brtnicí jsou na mrtvém bodě. Město žádá obchvat. Investice za půl miliardy je pro nás nereálná.

Má kraj další priority v dopravě?
Tou hlavní je napojit Třebíč na dálnici.

Stavba plná problému je hotova