Zdroj: Deník/ Kamil Černý
Suverénně nejponičenějším úsekem je ten mezi Trnavou a Rudíkovem. Místní mu neřeknou jinak než houpáky. Na silnici spojující Třebíč s dálnicí je nespočet děr. Oprava je v nedohlednu.
Zdroj: Deník/ Kamil Černý
Před vybudováním obchvatu Trnavy vedla silnice po hrázi rybníku Velký Bor. Původní cestu již 11 let přetíná nová, slepá ulice však má lepší kvalitu než úsek na vedlejším snímku vlevo.
Zdroj: Deník/ Kamil Černý
Mnoho řidičů nezvládlo tuto zatáčku. Ve směru od Velkého Meziříčí jich několik skončilo vlevo v roklině. I z opačného směru hrozí vyjetí ze silnice. Pádu do rybníka zatím vždy zabránily mladé lípy.
Zdroj: Deník/ Kamil Černý
Křižovatka obchvatu Rudíkova a silnice směřující do obce je dalším nebezpečným místem. Odbočení vlevo je maximálním rizikem a spoléháním se na štěstí. Stejné je to s vyjížděním z obce.
Zdroj: Deník/ Kamil Černý
Výjezd z obce u hřbitova chce kraj uzavřít, obec souhlasí. Přejezd na protější polní cestu míní zachovat. Výjezd z cestou má navíc propojit i podchod pro pěší a cyklisty.
Zdroj: Deník/ Kamil Černý